sunnuntai 14. helmikuuta 2016







Tammikuu ja helmikuun alku ovat menneet gradua pakertaessa. Nyt on 24 sivua kasassa, vähintään toinen mokoma pitäisi saada syntymään vajaassa kahdessa kuukaudessa. Tai ei pidä, niin olen vain päättänyt sillä haluaisin juhlia valmistujaisia alkukesästä. Vaikka välillä tuntuu vaikealta, olen kyllä taas huomannut nauttivani kirjoittamisesta, vaikka se vaikeaa onkin eikä tieteellinen teksti ruotsiksi nyt ihan ole se sellainen tekstityyppi jota vapaaehtoisesti lähtisin kirjoittamaan. 

Yritän kovasti nauttia viimeisistä kuukausista opiskelijana. Siitä, että ei tarvitse tehdä hommia, jos mieluummin haluaa vain haahuta kaupungilla, että voikin ryhtyä niihin hommiin vasta illan pimetessä. Siitä, ettei ole sidottu säännöllisen työn aikatauluihin vaan voi junailla itsensä kotikulmille kun siltä tuntuu. Että voi saada opiskelija-alennuksia ja kävellä sitä yhtä käytävää, jossa on aina tuntenut itsensä ihan erityisesti opiskelijaksi. 






Neuloin huipulle ystävälle sukat joulun jälkeen, mutta sittemmin on neulominen jäänyt aika vähiin, ei ole kai oikeanlaista työtä kesken. Ehkä korjaan asian pian. Lukemista olen sen sijaan harrastanut ihan kunnolla, lukuhaasteesta olen ruksinut jo kymmenen kirjaa ja nyt on kesken kolme.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Tietoja minusta

Oma kuva
Mä elän ja teen kaikkea kivaa. Teen käsitöitä ja askartelen, pidän kielistä ja kirjallisuudesta, rakastan matkustamista ja kotona olemista. Hikoilen suunnistaen, juosten ja hiihtäen, ja tykkään tämän maailman ihmettelystä. Ja joskus aina kirjoitan näistä jutuista.